Rally Sadská, byla náše první úplně asfaltová soutěž, takže již dlouho předem jsme se snažili ze soupeřů vytahat nějaké ty rozumy. Dopadlo to tak, že jsem vyměnil tlumiče z mini inferma a nahradil je originál x-rayáckýma(podvozek spadnul na 7 mm)p řesně tak, jak jsem je koupil s jetým šáskem - ani nevím jak jsou nastavený a čím jsou naplněný (doufám že jsou). Nehnul s rameny, neupravoval geometrii, jenom vyměnil volnoběžku za diferák - prý to je na asfalt lepší. Samozřejmě všichni měli volnoběžku. Řekl jsem si "neva", stejně si to musíš zkusit. Robin pustil dolů podvozek, nasadil tvrdý pružiny a trochu si pohrál s diferákama. Dejv tentokrát nejel, ikdyž bylo autííí připravený. Skolila ho nějaká "školní" viróza....Opět měli zapůjčený caravan a v 7 hodin ráno vyrazili směr Sadská, počasí O.K., nepršelo. Kluci z Trioteamu nás docela překvapili, na jakém kousku asfaltu se dá postavit rally. Robinovi takovýhle tratě nesedí, má rád širší, rychlejší a ne z vinglu do vinglu. "Škoda, že kluci nevyužili i přístupovou komunikaci až k vjezdovým vratům do školy", prohlásil a šel si dát jednu plechovou Plzeň 12° na zrychlení. Sešlo se nás 18 pilotů. Nesmím zapomenout na Jirku B., který přijel otestovat nový vůz: "Plastik 008".
RZ1 byla na zahřátí, něco málo přes minutu.Proto se nečekali nějaké velké rozestupy (mezi špičkou). Asi k překvapení všech jsem se tam vešel i já a zajel třetí čas 0,7s za vítězným Martinem K. Robin 11. se ztrátou 13s.
RZ2 o něco málo delší a na novém úseku. Zajel opět 3./3. flek v RZ, ale již se ztrátou 3,6s na vítěze. Robin 12./13. se ztrátou 13s.
RZ3 vznikla prakticky propojením předchozích dvou RZ. Na výsledný čas Macka jsem ztratil 8,5s a zajel 5 čas, ale stále zůstal na třetím místě celkově (5./3.). Robin 12. se ztrátou 31,7s a celkově poskočil na 12. místo absolutně.
RZ4 se jela opačným směrem, udělal pár drobných chybiček, zajel 4,5s(4./3.) za vítězem RZ-ty Robertem Š. Robin se opět trápil s tratí 11./12. V této erzetě měl obrovskou smůlu Mack. V rychlé vlásence(pravá,levá,pravá) trefil velký balík slámy lemující trať a poškodil svorkovnici u počítače zapalování. Po přepnutí na náhradní počítač zapalování pokračoval dále, ale přesto ztratil drahocenných 30s.
RZ5 byla opět krátká a jela se jako RZ1, ale opačně. Časem 1:09:40 obsadil třetí příčku v RZ. Robin 14./12. celkově. Počkal na výsledky a málem se mi podlomili kolena, postoupil jsem na druhou příčku absolutně! Při čekání na další start RZ-ty se rozpršelo a myslím, že většina nás byla překvapena, jak se asfaltová trať změnila na ledovou(šíleně to klouzalo).
RZ6 V této erzetě jsem ztratil a zajel 7. čas a propadl na 4. příčku absolutně, vůbec jsem tuto RZ nezvládl! Robin 15./13.
RZ7 jsem chtěl zatáhnout a přiblížit se k ztraceným pozicím, místo toho se mi povedlo několik hloupých chyb s následným uvíznutím na kusu kartónu lemující trať.Čas nebudu ani uvádět jenom pořadí 9./5. a Robin (nasadil kola na drift a šel se bavit)15./13.
RZ8 moje psychika byla úplně v pr.... a podle toho vypadal i výsledek v této eRZet. Opět 9./5. Stále driftující Robin 12./13. celkově.
Závěrem chci dodat, kdybych věděl, že skončím na 5. místě absolutně, tak budu šťastnej jako blecha! Takhle byl trošičku zklamanej a zjistil, že na to opravdu zatím nemám - bojovat o místo na bedně.
Vítězům samozřejmě gratulujeme a poraženým přejeme chuť do dalšího závodění!!!. Frantin
Absolutně vyhrál:
Martin Knespl, před Karlem Griesslem a Honzou Petrem .
V kategorii TEAMŮ zvítězil:
Team PATRIOT(Martin a Standa Knesplovi) před TRIOTEAMEM (Vláďa Krejčík a Honza Petr) a Sik Racing Bílina (Michalem Koželuhem a Petrem Tušínským )
Výsledky:
RZ1,RZ2,RZ3,RZ4,RZ5,RZ6,RZ7,RZ8,
Info od spřáteleného týmu: