RAC_Lombard_Rally_info

Do místa konání soutěže jsme vyrazili v šest hodin ráno v momentálně plné sestavě + Duška a caravan na odzkoušení - zdali by nám mohl vyhovovat. Měli jsme docela obavy z cesty a kamarád z mého “fanclubu“ Pavel M. mi napsal (byl na závodech velkejch aut v bývalé NDR a přespávali v Hrádku), že tam leží 10 cm sněhu a stále padá, hihihi. My měli spíše obavy jestli nás tam doveze naše “Jahůdka“(Š Felície 1998 o hrozivém výkonu 40kW!). Za necelou hoďku a půl byli na místě, zaujali strategicko-přehledné místo(v hodné na špionáž) na okraji servisní zóny a vyrazili na obhlídku tratí. Chlapci z Hrádku opět NEZKLAMALI a postavili super trať!!!! Bylo tady tepleji než u nás, nesněžilo ani nepršelo. To asi tak vše na úvod.

RZ1 začínala pro nás neznámým úsekem, strání,  ale trať byla celkově vlastně suchá, obul GM a vyrazil. Docela v pohodě, jen jednou na střeše a zajel místo v TOP TEN. Já-Frantin 7. Robin 15. a Dejv v klídku 34. Robin ztratil jen 20s na vítěze RZ-ty, takže vše vypadalo, že jim dnes ukážeme! Zde chytnul VP jeden z kandidátů na vítězství, Lukáš E., ohledně trucující elektroniky svého agregátu.

RZ2 byla super dlouhá a přibližně půlku jsme opět absolvovali poprvé. Dvakrát jsem couval a jednou vyprošťoval mé wrc z vysoké trávy (z volnoběžkou se toho moc nacouvat nedá), ale přesto jsem skončil v TOP TEN. Frantin 10./10., Robin skvěle 13./12. a Dejv 33./32. Opět problémy a další VP v boji o titul, postihl Jirku B.

RZ3 se jela opačně a vše vypadalo dobře, ale asi 50 m před cílem se mi rozlítla převodovka a to znamenalo VP a vlastně všem nadějím, které jsme vkládal do této soutěže na dobré umístění. Nabral více jak čtyř minutové manko a propadlo na 30. místo absolutně. Robin opět skvěle 14./11. a Dejv 32./29. Velká tragédie postihla Dalibora as Deputy, kdy se mu totálně rozpadlo řízení jeho speciálu a nejbližší vhodný díl se nacházel pouze v továrních dílnách firmy Peugeot. Ze soutěží se rozloučil i Jan S., z důvodu ohně v cockpitu svého vozu.

RZ4 mě už mne nemohla ničím překvapit, ale omyl. Ještě dodám, že jsme v servisu pracovali horentně na opravách poškozené převodovky a za pomoci špičkové technologie, zapůjčené od Macka, zalepili poškozený obal převodovky. Startovalo se do kopce - pravá, levá, jeden vracák, druhý vracák,…Odstartuju..pravá O.K. následuje levá a koukám, že jedu po třech!!!Uvolnilo se mi zavěšení PZ tlumiče a po dalších třech zatáčkách jsem ho ztratil úplně!! Dorazil do cíle se ztrátu 38s na vítěze vložky a už neměl vůbec chuť dál závodit, Robin 20s a Dejv 1:14s. V polovině závodu Robin 13./12.,Frantin 21/28 a Dejv 32./29. Robin, už měl ze mě docela prdel a říkal, že už se nic horší DOOPRAVDY stát nemůže – ale stalo! Zapomněl jsem klobásy doma, hezky v lednici! Ještě, že Duška připravila nějaké housky, rohlíky apod. Díky poklade!

RZ5 jsem projel s tím, co mě zase potká, nemine a stane se, šetřil jsem poškozenou převodovku a modlil se. Dojel jsem docela slušně 12./26., Robin 22./15., ale pár zatáček před cílem, naštěstí z kopce, mu přetížená automatika odpojila pohon přední nápravy a přepnula do úsporného režimu. Dejv 37./31.

RZ6 se opravdu nic vážného nestalo, kromě toho, že začalo pršet. Frantin 15./25., Robin opět posledních pár zatáček prodriftoval jenom na zadní náhon. V servisu šém-machanik zjistil, povolenou klec předního diferenciálu a Dejv dorazil do cíle taky s “zadokolkou“ 37./33.

RZ7. Robin vychvaloval Ripmaxy, tak jsem je na poslední dvě RZ-ty nasadil. To byl mazec, zvyklej celej závod na GM, jsem dokázal draftovat i v trávě, takže čas nic moc a na mokrým asfaltu dělal takový piruety, že bych je na ledě určitě nedokázal! Já 12./22., Robin 13./15. a Dejv 35./31.

RZ8 jsem si vychutnával, jako nejlepší driftovací pilot! Přede mnou i za mnou, široko a daleko, nikdo. Opravdu jsem si spletl podnik a příště vyrazím někam na drift! Frantin  13./21. a Robin skvěle a poprvé v TOP TEN 7./14. a Dejv taky výborně 28./30.

 

Co napsat na závěr, nádherný závod a těch pár maličkostí co nás potkalo, nám to nemohlo zkazit. Víme, že se stále přibližujeme špičce tohoto prestižního championátu a příští rok se chceme porvat i o nějaké bodíky!!!

Vítězům samozřejmě gratulujeme, vzdáváme čest poraženým a omluvte prosím zhoršenou kvalitu fotografií. Frantin

V kategorii ELITE vyhrál:

 Pavel JANSA,  před Janem Pelantem  a Jakubem HOFFMANEM  .

V kategorii WRC jednotlivců:

Martin Knespl, před DJWem   a  Karlem Griesslem.

V kategorii TEAMŮ zvítězil:

 Team PATRIOT(Martin a Standa Knesplovi) před ,tentokrát dvojicí temů,  TA + ATR (DJW, Lukáš Eis, Karel Griessl a Martin Vorlíček)

 

Výsledky:

RZ1,RZ2,RZ3,RZ4,RZ5,RZ6,RZ7,RZ8,

 

Info od spřáteleného týmu: logo